Seguim la nostra ruta pel barri de Diagonal Mar i el Front Marítim del Poblenou aturant-nos al carrer Llull, 302 on hi trobem el restaurant M&M Gourmet, especialitzat en cuina casolana gallega i mediterrània, i que ofereix menú diari, tapes i carta. Un trosset més enllà, al número 294, hi ha el restaurant Felipe, que ofereix menú diari, de cap de setmana, menús per a grups i també disposa d’una àmplia carta de plats de cuina mediterrània. Al carrer Pujades, 316 hi trobem el Kata Restaurant, una fórmula innovadora on els plats del dia circulen en una cinta transportadora a l’espera que algun client els agafi per gaudir-los. Possibilitat de fer una selecció de 4 plats i una beguda, o també es pot fer una fórmula de bufet il·limitat de plats. Just al costat, al número 314 hi ha el restaurant Com Sempre, un establiment de cuina mediterrània que ofereix esmorzars i un bon menú de migdia amb moltes fórmules diferents.

La cuina tradicional italiana és l’especialitat del restaurant 216 Grammi Poblenou, situat al carrer Bac de Roda, 84. Al carrer Fluvià, 97 hi ha el restaurant El Celler de Can Romà, un establiment que ofereix tapes, hamburgueses i arrossos a la llauna. Arribats a l’Avinguda Diagonal, al número 93 hi trobem el restaurant Nass Brunch, especialitzat en cuina turca halal. Ofereix servei de brunch. Als números 97 i 89, les empanades són les protagonistes als restaurants Empanar House, i Empanadas Las Muns.
Traslladant-nos a la part més baixa del barri, a la zona on es troben els jardins de Joan Fuster, al passeig de Taulat, 138 hi ha l’Uli Brunch, un restaurant especialitzat en esmorzars-dinars. La cuina turca és la protagonista del restaurant Almas del carrer d’Espronceda, 12. Ja a la façana litoral, al passeig de Garcia Fària, 29, les tapes són les protagonistes del restaurant El Modernista, i els arrossos, el peix i marisc i tota la cuina marinera són la raó de ser de la marisqueria La Marea, situat al número 33 del mateix passeig. Just al costat hi ha el restaurant La Cuineta d’en Pep, on es pot fer un àpat informal a base de tapes, plats combinats, amanides, entrepans i hamburgueses.

I acabarem a la zona de les platges, on hi ha algunes guinguetes i restaurants que destaquen per les seves terrasses i ofereixen tapes i plats de la cuina mediterrània més marinera. A la platja de la Mar Bella hi ha La Base By Farré, i al passeig marítim del Bogatell, el Bar Q.
Altres barris
Per saber on menjar bé en altres barris de Barcelona:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
La Bordeta i la Marina de Port
Vallvidrera, el Tibidado i les Planes
Camp d’en Grassot i Gràcia Nova
Montbau, la Vall d’Hebron i La Teixonera
El Guinardó i el Baix Guinardó
Canyelles, Torre Baró i La Guineueta
Verdum, Trinitat Nova i Turó de la Peira
Trinitat Vella i Baró de Viver
Sant Andreu del Palomar (i III)
El Camp de l’Arpa del Clot (I)
El Camp de l’Arpa del Clot (i II)