Sovint es dona el cas que, quan sortim a fora del nostre entorn habitual, fem coses que podríem fer perfectament quan estem en ell. Un dels casos més típics és prendre un bon suc de fruites naturals. Quantes persones, estant de vacances en un indret exòtic i seduïdes per l’entorn i, en ocasions també per l’exuberància de les fruites, es fan un fart de prendre sucs de fruites naturals i, per contra, quan són a casa seva la resta de l’any, no en prenen cap? I no serà perquè no sigui possible. No em canso de repetir que a la ciutat de Barcelona gairebé tot és possible. I els sucs de fruites naturals no en són una excepció. Gaudir d’un bon suc de fruites naurals és tremendament plaent, a més de ser una opció molt saludable per refrescar-nos i apaivagar la set.

De totes les opcions que tenim a Barcelona per gaudir d’un bon suc de fruites naturals, n’hi ha una que, en la meva opinió, destaca per sobre de la resta. Es tracta del Petit Suc, un establiment situat al número 126 del carrer Bruc, al xamfrà que aquest carrer fa amb el carrer Mallorca, al barri de la Dreta de l’Eixample. Està especialitzat en sucs i smoothies naturals, fets al moment amb fruites ecològiques de temporada. Aquest establiment és el projecte vital de la Loulou, una francesa experta en màrqueting fanàtica del suc de taronja, i del Mariano, un arquitecte i dissenyador, que segons explica a la seva web, és molt manetes i autor de la decoració amb taronges penjades del sostre del local. Ambdós molt compromesos amb la sostenibilitat, són molts els detalls del model de negoci que ho ratifiquen.

Un suc amb cogombre del Petit Suc | Instagram @petitsuc

Totes les fruites que fan servir són de temporada -respectant el seu cicle de vida-, ecològiques, treballen amb un sistema que els permet evitar gairebé tot el malbaratament alimentari, fan servir envasos, tovallons i bosses totalment reciclables i sostenibles i fan descomptes si un es porta el seu propi envàs.

L’oferta de sucs, tots deliciosos, està formada per sucs bàsics -els que són només d’una fruita- i per sucs de temporada -combinacions de vàries fruites de temporada-. Els tenen disponibles en tres mides: la S, la M i la L, totes elles a uns preus més que raonables. Completen l’oferta del Petit Suc, els mocktails, sorprenents combinacions de tes i cafès amb sucs de fruites; els batuts, combinacions de sucs de fruites amb llet; cafès d’especialitat de Nomad Coffee, i algunes begudes fredes i calentes.

Fer una parada en els tràfecs del dia a dia per apropar-se fins a la cantonada de Bruc amb Mallorca i gaudir d’un bon suc de fruites, si pot ser el de mida L, pot arribar a convertir un dia normal en excepcional.

Més racons gurmets de Barcelona

Le pain d’Éric et Benjamin

Menuts Rosa

Tokyo-Ya, el paradís de la cuina japonesa

Pastisseria Bubó, dolça temptació

Casa Perris

Xocolateria Equador

La Cure Gourmande

Distribucions Avinova

Sans & Sans

El Tio Che

Masclans Orígens

Camarasa Fruits

Joncake

Bolets Petràs

Ostres Thierry

Entre Latas

La Bikineria

Fromagerie Can Luc

La Italiana Rivali

Peixos Puri

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa