Vadegust
Letona reacciona a l’onada de la llet a preu just amb una campanya d’imatge

La marca de llet Letona, la llet més important del canal Horeca que comercialitza el producte per a bars, restaurants i cadenes hoteleres, comença una campanya per intentar demostrar l’autenticitat i la proximitat del seu producte, així com el compromís amb els ramaders, davant l’allau de noves marques que aposten pel preu just de la llet. En un comunicat, la Letona assegura que la seva llet és “la preferida pels baristes i consumidors” i recorda que “ha estat la marca de referència per baristes i restaurants i la primera a promoure la circularitat dels envasos 100% reciclables”.

Letona es va crear el 1925 i ara llança una campanya que durarà fins a finals d’abril per “assegurar l’autenticitat del producte”. Arribarà en forma d’espot publicitari que es podrà veure en alguns programes de TV3, la cadena de televisió pública catalana, com per exemple a la secció de meteorologia del Telenotícies i el programa d’humor APM. Amb aquesta iniciativa, Letona espera continuar posicionant-se com una de les llets catalanes de referència, sobretot en el sector de la restauració, però també a la venda per al consumidor particular, amb la seva llet fresca en tres modalitats -sencera, semidesnatada i desnatada-.

La nova llet 100% catalana | Twitter @immaps
La nova llet 100% catalana que té a la venda el grup Bonpreu de supermercats | Twitter @immaps

Dues marques que s’han avançat com a llet de proximitat

L’allau de marques que aposten per la llet a preu just, de qualitat i proximitat sembla no tenir fi. Primer va aparèixer Bonpreu amb la seva aliança amb l’unió de cooperatives Vaquers Plana de Vic, que van anunciar la primera llet que es venia a preu just i es distribuïa a Catalunya. Després Lidl també va anunciar que s’aliava amb la cooperativa de Campllong per aconseguir un objectiu similar. Ara Letona ha llançat la seva campnaya publicitària per explicar que ells estan a favor del producte de proximitat i la necessitat d’un preu just, recordant -segons el seu comunicat- que la seva llet “posa en valor la feina de tots els granges locals”.

Nou comentari

Comparteix