Lidl reinventa la recepta del torró de xocolata de la mà de Xavi Donnay, el millor pastisser del món

Lidl i el reconegut pastisser Xavi Donnay s’han unit aquest Nadal per a reinventar la tradicional recepta del torró de xocolata. Un llançament que, segons assegura la cadena de supermercats, “respon al compromís de la companyia per democratitzar la gastronomia premium i oferir a l’usuari productes innovadors, sostenibles i d’alta qualitat en col·laboració amb Xefs destacats de la nostra gastronomia, a un preu molt competitiu”.

Sota la seva marca pròpia DOR, Lidl i Donnay han creat un sorprenent torró de coulant de xocolata negra, amb un toc de sal i cafè. A més d’estar elaborat amb els ingredients de la major qualitat, aquest torró té la particularitat que està servit en vuit còmodes porcions individuals que, en escalfar-les 30 segons en el microones, provoquen una erupció de xocolata fosa que es desfà en el paladar, deixant una sensació exquisida i inigualable en boca. Una picada d’ullet a un de les postres més populars d’origen francès, el coulant, que a més enguany celebra el seu 40 aniversari.

Xavi Donnay és el responsable de la carta de postres del reconegut restaurant Lasarte de Martín Berasategui, amb tres estrelles Michelin. A més, l’any passat es va alçar amb el Best Pastry Xef Award, que li acredita com el millor pastisser del món 2020.

Un torró innovador, únic en el mercat, que està a l’altura d’un dels millors restaurants del nostre país però a un preu inigualable de 2,49 euros la unitat. “Estic molt emocionat amb aquest llançament, que sens dubte ha suposat un gran repte per a mi. Volia traslladar al consumidor l’essència de les meves postres, oferint-li al mateix temps un torró diferent i únic. Avui dia existeixen ja molts torrons d’autor, de molts sabors diferents, i he volgut anar més enllà i jugar també amb les textures i les formes. Estic molt feliç amb el resultat, que fusiona un de les meves postres preferides -el coulant- amb aquest producte estrella del Nadal”, assegura Xavi Donnay, que al mateix temps reconeix que li fa molta il·lusió poder ser present en les taules de milers de famílies aquest Nadal.

El nou torró premium de Lidl incorpora el segell Fairtrade, que certifica que la seva xocolata compleix els estàndards de comerç just establerts per Fairtrade Labelling Organizations International (FLO). La xocolata de comerç just és un sistema comercial solidari que contribueix al desenvolupament sostenible oferint millors condicions comercials i assegurant els drets dels productors i treballadors desfavorits.

Després de l’èxit del tortell elaborat per Carlos Maldonado

L’any passat, Lidl i Carlos Maldonado -guanyador de MasterChef 3 i propietari del restaurant Arrels (Talavera de la Reina), amb una estrella Michelin- van revolucionar el Nadal amb un innovador Tortell de Reis elaborat amb ingredients sostenibles i cacau Ruby, que va ser un èxit absolut en vendes. Ara, la cadena de supermercats ha comptat amb Donnay per a repetir aquesta fórmula d’èxit i llançar sota la seva marca DOR un torró totalment innovador, que és únic en el mercat.

“A Lidl apostem per aprendre dels majors Xefs i acostar la seva gastronomia als nostres usuaris, oferint-los productes de la major qualitat a un preu realment baix. Carlos Maldonado, Pepa Muñoz, Xavi Donnay… amb tots ells hem llançat productes que ens ajuden a marcar la diferència, i que tenen una gran acollida per part del consumidor. Estem molt satisfets amb aquest llançament, que demostra una vegada més que és possible innovar en el sector de la distribució i que estem segurs que es convertirà en un dolç estrella aquest Nadal”, assegura Miguel Paradela, Director General de Compres de Lidl España.

El nou torró-coulant de Lidl i Xavi Donnay estarà disponible a partir del dilluns 22 de novembre en les més de 600 botigues que la companyia té repartides per l’Estat a un preu de 2,49 euros, fins a esgotar existències.

Nou comentari