Hi ha un restaurant a Barcelona que crida l’atenció quan s’intenta reservar una taula, per les interminables instruccions i condicions que cal seguir per poder-hi menjar. Es tracta del conegut ‘Bardeni’, situat al carrer València 454 de Barcelona. Es tracta d’un establiment especialitzat en carns i on, d’entrada, ja deixen clar a la seva pàgina web que “ens anem adaptant en horaris i funcionament per tenir conciliació familiar, més enllà de la feina”.
I quan vols fer una reserva des de la seva pàgina web apareix una pantalla amb una llarga llista d’instruccions i condicions. Comencem per les instruccions, que són les següents:
- Les reserves es faran només online, no s’acceptaran via email.
- El dia de reserva es pot triar amb un màxim de 7 dies d’antelació. Cada dia s’obre un dia nou.
- Quan rebin l’ email (cap a les 7:00) i/o SMS (cap a les 10:00) el mateix dia de la reserva, per confirmar-la o cancel.lar-la, és IMPRESCINDIBLE contestar-lo perque quedi validada la reserva. Si la taula no és reconfirmada com a màxim a les 12:00 (dinar) o a les 16:00 (sopar) ens reservem el dret de poder-la cancel.lar. Si no reben l’email mirin a la safata de correu no desitjat o SPAM.
- No disposem de terrassa. Totes les nostres places són a l’interior.
- Les nostres taules són màxim per 4 persones, ja que
Bardeni no és un lloc per venir en grup per raons de servei. No fem cap tipus de grup (més de 4 persones) ni en una taula ni repartits en varies taules. No facin varies reserves amb la intenció de venir junts, ens reservem el dret de poder-les cancel.lar. - No disposem de servei de sobretaula (ni licors ni destil.lats)
- Per poder oferir-li un bon servei, és molt important la PUNTUALITAT de tots els comensals de la taula. Preguem respectin al màxim aquest punt, ja que a Bardeni cumplim estrictament els horaris de tancament de cuina i del local, així com les jornades laborals.
- Passats 10 minuts de cortesia, si no s’ha presentat, la seva reserva quedaria anul.lada.
- Moltes gràcies per la seva col.laboració!!

Seguidament, hi apareixen les instruccions:
- Primer de tot triar el DIA i les PERSONES (de 1 a 4) que volen venir.
- Automàticament els hi apareixeran les HORES i les ZONES (tipus de taula) que queden disponibles.
- Si no els hi surt l’hora que busquen o no els hi deixa triar més o menys persones per un dia concret, vol dir que està complet en l’opció sol.licitada. Hauran de triar un altre dia per trobar l’opció que busquen.
- No seleccionin un número de persones diferent del que realment vindran. Si reserven per 3 o 4 persones i es presenten 2 persones, sense haver avisat al menys 2 hores abans, i això ens provoqués perdre una taula, es cobraran 20€ per persona no presentada. No facin “la trampa”, si us plau!!!
- Si les dades que introdueixen són errònies o trobem alguna anomalia, ens reservem el dret de poder cancel.lar la reserva i notificar-li.
- Per especificar algun Comentari Important preguem ens enviïn un email a [email protected] especificant-ho. Com per exemple: Si venen en cadira de rodes. Si venen amb un cotxet de nadó, que no es pot plegar i guardar, per poder valorar si és possible, o no, per raons d’espai. Si tenen algun val regal i han d’especificar la seva numeració.
- Un cop realitzada la reserva rebran un email a l’instant, indicant que la reserva ha estat registrada. Si no reben l’email comprovin que no estigui a la safata de correu no desitjat o SPAM. Moltes gràcies!!