Vadegust
Les interminables instruccions d’un restaurant de Barcelona per reservar
agraph -->

Hi ha un restaurant a Barcelona que crida l’atenció quan s’intenta reservar una taula, per les interminables instruccions i condicions que cal seguir per poder-hi menjar. Es tracta del conegut ‘Bardeni’, situat al carrer València 454 de Barcelona. Es tracta d’un establiment especialitzat en carns i on, d’entrada, ja deixen clar a la seva pàgina web que “ens anem adaptant en horaris i funcionament per tenir conciliació familiar, més enllà de la feina”.

I quan vols fer una reserva des de la seva pàgina web apareix una pantalla amb una llarga llista d’instruccions i condicions. Comencem per les instruccions, que són les següents:

  • Les reserves es faran només online, no s’acceptaran via email.
  • El dia de reserva es pot triar amb un màxim de 7 dies d’antelació. Cada dia s’obre un dia nou.
  • Quan rebin l’ email (cap a les 7:00) i/o SMS (cap a les 10:00) el mateix dia de la reserva, per confirmar-la o cancel.lar-la, és IMPRESCINDIBLE contestar-lo perque quedi validada la reserva. Si la taula no és reconfirmada com a màxim a les 12:00 (dinar) o a les 16:00 (sopar) ens reservem el dret de poder-la cancel.lar. Si no reben l’email mirin a la safata de correu no desitjat o SPAM.
  • No disposem de terrassa. Totes les nostres places són a l’interior.
  • Les nostres taules són màxim per 4 persones, ja que
    Bardeni no és un lloc per venir en grup per raons de servei.
     No fem cap tipus de grup (més de 4 persones) ni en una taula ni repartits en varies taules. No facin varies reserves amb la intenció de venir junts, ens reservem el dret de poder-les cancel.lar.
  • No disposem de servei de sobretaula (ni licors ni destil.lats)
  • Per poder oferir-li un bon servei, és molt important la PUNTUALITAT de tots els comensals de la taula. Preguem respectin al màxim aquest punt, ja que a Bardeni cumplim estrictament els horaris de tancament de cuina i del local, així com les jornades laborals.
  • Passats 10 minuts de cortesia, si no s’ha presentat, la seva reserva quedaria anul.lada.
  • Moltes gràcies per la seva col.laboració!!
Web del Bardeni | bardeni.es

Seguidament, hi apareixen les instruccions:

  1. Primer de tot triar el DIA i les PERSONES (de 1 a 4) que volen venir.
  2. Automàticament els hi apareixeran les HORES i les ZONES (tipus de taula) que queden disponibles.
  3. Si no els hi surt l’hora que busquen o no els hi deixa triar més o menys persones per un dia concret, vol dir que està complet en l’opció sol.licitada. Hauran de triar un altre dia per trobar l’opció que busquen.
  4. No seleccionin un número de persones diferent del que realment vindran. Si reserven per 3 o 4 persones i es presenten 2 persones, sense haver avisat al menys 2 hores abans, i això ens provoqués perdre una taula, es cobraran 20€ per persona no presentada. No facin “la trampa”, si us plau!!!
  5. Si les dades que introdueixen són errònies o trobem alguna anomalia, ens reservem el dret de poder cancel.lar la reserva i notificar-li.
  6. Per especificar algun Comentari Important preguem ens enviïn un email a [email protected] especificant-ho. Com per exemple: Si venen en cadira de rodes. Si venen amb un cotxet de nadó, que no es pot plegar i guardar, per poder valorar si és possible, o no, per raons d’espai. Si tenen algun val regal i han d’especificar la seva numeració.
  7. Un cop realitzada la reserva rebran un email a l’instant, indicant que la reserva ha estat registrada. Si no reben l’email comprovin que no estigui a la safata de correu no desitjat o SPAM. Moltes gràcies!!

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Roser a octubre 25, 2022 | 20:04
    Roser octubre 25, 2022 | 20:04
    Amb els restaurants que hi ha Barcelona, que hi vagi qui vulgui aguantar tantes instruccions
  2. Icona del comentari de: Montse Llorens a octubre 25, 2022 | 21:38
    Montse Llorens octubre 25, 2022 | 21:38
    Ho trobo perfecte!
  3. Icona del comentari de: Xavier a octubre 26, 2022 | 09:32
    Xavier octubre 26, 2022 | 09:32
    Es un cuartel o un restaurant??
  4. Icona del comentari de: Antoni Ramos a octubre 26, 2022 | 10:48
    Antoni Ramos octubre 26, 2022 | 10:48
    Dins del local hi ha més advertiments com per exemple la comanda s'ha de fer completa una sola vegada i altres que no recordo, malgrat això s'ha de dir que el tracte és molt cordial i agradable i el menjar exquisit
  5. Icona del comentari de: Rusc Galleda a octubre 26, 2022 | 11:52
    Rusc Galleda octubre 26, 2022 | 11:52
    Mare de Déu! Però què s'han cregut amb tantes exigències?! Ni que fossin el Celler de Can Roca! Que jo vaig als restaurants a menjar i gaudir, no a fer-hi la mili. Si mai em toca empassar-me panorames desagradables en la restauració, penso: "molt bé, però jo aquí no hi torno".
  6. Icona del comentari de: Anònim a octubre 26, 2022 | 13:09
    Anònim octubre 26, 2022 | 13:09
    apa dons qui vulgui que hi vagi, JO NO HE PERDUT LA GANA AMB TANTA INSTRUCCIO,
  7. Icona del comentari de: Pere a octubre 26, 2022 | 14:19
    Pere octubre 26, 2022 | 14:19
    Si tenen tans clients que poden tirar qui be i qui no, dons em sembla perfecte Ara be a mi no mi veuran no m'agraden tantes normes i menys la prepotencia
  8. Icona del comentari de: Anònim a octubre 26, 2022 | 21:38
    Anònim octubre 26, 2022 | 21:38
    Realment te que se brillant.si no crec que el public no hi torna!!!
  9. Icona del comentari de: Erams a octubre 26, 2022 | 22:58
    Erams octubre 26, 2022 | 22:58
    Masses condicions. No penso anar-hi.
  10. Icona del comentari de: Maria a octubre 26, 2022 | 23:26
    Maria octubre 26, 2022 | 23:26
    Si pogués faria el mateix que ells,coincidim amb molts punts!
  11. Icona del comentari de: Joan a octubre 27, 2022 | 00:14
    Joan octubre 27, 2022 | 00:14
    Tota una vida laboral reben ordres perqué ara em segueixin amb ordres per anar a un restaurant...els propietaris han de ser antics militars i jo la mili ja fa molts anys que la vaig fer.
  12. Icona del comentari de: miquel. a octubre 27, 2022 | 08:10
    miquel. octubre 27, 2022 | 08:10
    es extrany que no digui que per anar al bany només es pot utilitzar un pam de paper higiénic o que l'aigua de rentar-se les mans es mesura i es cobra.
  13. Icona del comentari de: Anònim a octubre 27, 2022 | 08:21
    Anònim octubre 27, 2022 | 08:21
    En general, estem molt mal educats com a clients d'aquest servei, estem acostumats a exigir coses que no exigim en altres serveis, com per exemple, les hores de tancament de cuina o del local, com nosaltres estem d'oci creiem que han de fer el que nosaltres volguem, i no és així. Pot ser ens hauriem d'anar acostumant a això, que potser aquest restaurant posa moltes condicions però és que som clients tant dolents, en molts casos, que no m'estranya.
    • Icona del comentari de: Elena a octubre 27, 2022 | 22:10
      Elena octubre 27, 2022 | 22:10
      Exactament
  14. Icona del comentari de: Elena a octubre 27, 2022 | 22:09
    Elena octubre 27, 2022 | 22:09
    Es nota que en tots els comentaris no hi ha ningú que es dediqui a l’hosteleria, perquè si ho féssiu estarieu d’acord amb aquestes condicions. Potser és hora de començar a respectar aquest ofici i no anar per els restaurants com si fóssin vostres i amb la prepotència del client. Potser no treballeu a la hosteleria, però en les vostres respectives feines exigiu i mereixeu un respecte, de la mateixa manera que ho fan els cambrers i cuiners, amb la diferència que aquests no l’aconsegueixen. Mai he fet cua al metge i he vist ningú queixant-se per tonteries com ho fa a un restaurant. Plantegem-nos seriosament com volem tractar les persones que treballen perquè els altres poguem gaudir d’estones d’oci al bar o al restaurant com tant ens agrada.
    • Icona del comentari de: Anònim a octubre 28, 2022 | 05:52
      Anònim octubre 28, 2022 | 05:52
      Totalment d'acord.
  15. Icona del comentari de: Luis a octubre 31, 2022 | 13:01
    Luis octubre 31, 2022 | 13:01
    No dicen cuanto te descuentan de la factura si la comanda sale tarde??
  16. Icona del comentari de: Jaume a octubre 31, 2022 | 22:26
    Jaume octubre 31, 2022 | 22:26
    A la merda! Hi ha molts restaurants molt més normals
  17. Icona del comentari de: Manel Vidal a novembre 03, 2022 | 08:52
    Manel Vidal novembre 03, 2022 | 08:52
    Tant de bo tots els restaurants fagin el mateix. S evitarien molts problemes. Es nota que qi no ho troba bé nonli ha tocat per desgracia trevallar a la hosteleria. El bardeni dignifica el ofici i no crema als treballadors. A qui no li agradi que no hi vagi. La gent es pensa que els camarers no tenen ni casa ni familia

Respon a Maria Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa