Un client va a un restaurant, el valora molt bé, però, en canvi, molt malament al gerent del local. Segons publica el compte de Twitter @soycamarero, el comensal va donar només una estrella de cinc a un restaurant pel fet de com el cap va tractar al cambrer. “Els cambrers: un 10. El menjar: un 10. El local, l’atenció, tot: un 10”, ha començat escrivint el client.
Però seguidament, ha explicat: “Mentre estava assegut esperant a la meva parella vaig presenciar una escena on vaig comprovar el nivell de paciència d’un dels treballadors. A la zona on encarreguen el menjar a la cuina, una persona, imagino que seria el gerent, cridava a la cara a un dels empleats davant de tres taules plenes de clients”.
Seguidament, ha afegit: “Però no l’animava. L’estava fent de menys, esbroncant-lo apropant-se per intimidar-lo i cridant-li a la cara“. Alhora, descriu com era aquest home: “Cabell blanc, gros i accent argentí o uruguaià”. El client considera que “si tens alguna cosa que recriminar a un cambrer no ha de ser a crits ni davant dels clients”.
Però opina que “deu ser el seu costum, perquè més tard, portant aquest treballador dues safates de menjar i estant en una altra zona del restaurant el va tornar a escridassar. Posteriorment va dir als clients de la taula del costat: ‘A vegades cal escridassar-los per tal que es posin les piles‘”.
I, finalment, el client conclou: “Espero sincerament que li arribi un toc d’atenció a aquesta persona. Així no s’ha de tractar a ningú, i menys en públic”.
Nadie tiene derecho a gritar a nadie ya seas jefe, gerente o lo que seas. Espero que al menos le den un toque de atención y empiece a tratar a sus compañeros con la educación y empatía que se merecen. pic.twitter.com/5sDV0wMa5U
— Soy Camarero (@soycamarero) December 20, 2021