Vadegust
‘D’aquí’: Estrella Damm posa en valor els productes de proximitat

Estrella Damm, la cervesa elaborada amb 100% ingredients naturals segons la recepta original de 1876, presenta “D’aquí”, la nova campanya de la marca que convida a gaudir d’una cervesa de qualitat elaborada amb matèries primeres de proximitat procedents d’agricultors locals mediterranis.

“D’aquí” està protagonitzada per Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, i que proveeix d’aquest cereal a Damm per a l’elaboració de les seves cerveses. En aquesta ocasió, la marca s’ha volgut traslladar als camps d’ordi de Ponent per mostrar l’origen dels seus ingredients als seus consumidors i consumidores, presentant-los un altre tipus d’onades i de postes de sol alternatives, i amb una banda sonora ben diferent.

La qualitat dels ingredients d’Estrella Damm és la màxima prioritat de la marca, i per això treballa directament amb agricultors locals mediterranis. Des del seu naixement fa més de 147 anys, i fins avui, Estrella Damm s’elabora fent servir la recepta original de 1876, resultat de la combinació només de malt d’ordi, arròs i llúpol, 100% ingredients naturals, sense additius ni conservants.

Des d’avui, “D’aquí” es pot veure a les xarxes socials i al web d’Estrella Damm, i estarà activa a mitjans digitals i televisió d’àmbit català fins al proper 26 de febrer.

Coincidint amb la campanya, Estrella Damm ha llançat una col·lecció d’ampolles que es podran trobar en bars i restaurants de tot Catalunya durant el mes de febrer. En total, 9 ampolles amb etiquetes fetes en base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm i les persones que treballen dia a dia per proveir a Damm d’aquestes matèries primeres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa