Crítiques a ‘MasterChef Junior’ per promocionar un producte poc saludable

Nova polèmica en el món ‘MasterChef’. Ara, però, amb ‘MasterChef Junior 9’, que es va emetre el passat dilluns 27 de desembre. El ‘talent xou’ culinari de La 1 va rebre una allau de crítiques a les xarxes socials per promocionar un producte poc saludable tot just començar l’emissió del programa.

Els nens van haver de preparar copes per a postres que portaven bescuit, nata, diferents fruites i… Nutella, un producte poc saludable i que s’hauria d’evitar en l’alimentació diària dels infants. Tot i que el programa va intentar que no es reconeixés la marca d’aquesta popular crema de cacau, el cert és que era fàcilment recognoscible.

A més, el compte de Twitter de ‘MasterChef’ va fer una piulada amb un enllaç a la pàgina web de Nutella. “Estem vivint una nit màgica i cuinant una espectacular copa per a postres plena de crema d’avellanes i cacau. Si vols descobrir més receptes delicioses per a aquest Nadal, entra aquí“, indicava el missatge, que redirigia a la web de la marca.

Aquesta promoció de la crema de cacau Nutella va provocar la reacció de desenes de persones a les xarxes socials, que es van queixar ja que es tracta d’un aliment poc saludable pels nens i nens.

Nou comentari