Ametller Origen s’ha defensat de la denúncia interposada per Unió de Pagesos davant de l’Agència Catalana del Consum pel que el sindicat considera “pràctiques contràries a la Llei del Codi de Consum de Catalunya en la seva publicitat en els anuncis a Google, per anunciar-se com a supermercat ecològic sense ser-ho, i com a proveïdor de fruita i verdura ecològica a domicili”.
Ametller Origen explica que “a les nostres botigues es poden trobar diverses referències ecològiques, com carn, ous, llets, pa, cereals, entre altres productes, per satisfer la demanda dels nostres consumidors”, i assegura que, contràriament al que denunciava Unió de Pagesos, “sí que disposem de la certificació CCPAE per a la comercialització de producte ecològic sota la marca Ametller Origen”.
Alhora, l’empresa recorda que “en el cas de les fruites i verdures, apostem per la producció integrada i l’agricultura sostenible, el 100% dels nostres cultius ho són des de fa anys“. Ametller Origen també assenyala que “fa poques setmanes hem certificat el 100% de les nostres finques en la certificació GRASP que reconeix les bones pràctiques agrícoles aplicades als productes, així com als treballadors en matèria de salut, seguretat i benestar, obtenint una puntuació de 10 sobre 10”.
En relació als anuncis als que feia referència el sindicat en la seva denúncia, Ametller sosté que “són dinàmics de Google que combinen diferents paraules clau en el cercador“.