Quantcast
Tres joves de Tarragona impulsen una botiga en línia per comprar producte fresc als mercats – Vadegust

Tres joves de Tarragona impulsen una botiga en línia per comprar producte fresc als mercats

La URV reconeix l'empresa 'Al Mercat' com a nova empresa emergent de la Universitat

Tres joves tarragonins experts en màrqueting i enginyeria han creat una botiga en línia que ofereix la possibilitat de comprar producte fresc, al gust i al tall, als mercats de Tarragona, Mataró, Sitges, Valladolid i també a Guadalajara (Mèxic). ‘Al Mercat’ ha estat reconeguda per la Universitat Rovira i Virgili com a empresa emergent (start-up). La plataforma permet als venedors decidir quins productes ofereixen i el client pot unificar en una sola comanda les compres a diferents parades del mercat del seu municipi. Els encàrrecs es poden recollir o rebre’ls a casa. La botiga aconsegueix que les comandes es personalitzin com si compressin en persona a la parada. L’empresa negocia oferir el servei amb altres mercat de Catalunya i l’Estat.

Josep Maria Vallvè, Carles Vallvè i Álvaro Díez són els artífex de la iniciativa ‘Al Mercat’. L’empresa resol “les necessitats del client que no disposa del temps, que no té la possibilitat d’anar al mercat a comprar o que, per circumstàncies derivades de la covid, prefereix fer les seves compres en línia i evitar desplaçaments”. També facilita que els paradistes, sense temps o capacitat, puguin desenvolupar i gestionar la venda en línia del seu producte. Els paradistes disposen d’un panell propi a la botiga en línia que es poden administrar i que els permet decidir l’oferta i atendre les peticions de cada client.

‘Al Mercat’ ofereix també el servei ‘Meal Kits’, una compra pensada per preparar receptes específiques que ofereix la mateixa plataforma, amb producte fresc i de qualitat. L’empresa va començar a funcionar l’any passat però amb el confinament ha multiplicat per 10 les comandes.

Al mercat central de Tarragona la iniciativa ja s’ha consolidat amb 14 parades adherides, i s’ha començat a oferir als mercats de Mataró i Valladolid. S’hi sumaran aviat Sitges i la ciutat mexicana de Guadalajara, mentre es negocia amb altres mercats del país i l’Estat.

La unitat de valorització de la Fundació URV ha donat suport ‘Al Mercat’ per obtenir la categoria start-up reconeguda per la URV, un reconeixement a les a empreses innovadores i amb valor afegit, liderades per estudiants i Alumni URV.

Nou comentari