Els clatellots d’un restaurador de Tossa de Mar a un client groller

"Vostè hauria de millorar com a persona en molts aspectes", afirma el propietari de l'establiment

Una resposta educada, contundent i molt viral. Això és el que ha fet el propietari del restaurant Tapas del Mar, a Tossa de Mar, després d’una crítica grollera d’un client. Tal i com recull el compte de Twitter @soycamarero, el client va criticar el menjar (“no està malament però alguns plats són molt senzills”), el servei (“ningú es preocuparà per vosaltres”), i també l’ordre dels plats (“l’organització brilla per la seva absència”).

Però no es queda aquí, i el client es queixa que “sort que nosaltres anàvem recomanats, perquè el responsable no ens va fer ni cas en tot el sopar. No es va preocupar en cap moment de si tot estava bé o si hi havia alguna queixa”. I encara va més enllà, i conclou el seu escrit amb un to clarament despectiu: “Noi, espavila, que de fama no es viu sempre”.

I el propietari del restaurant, després de veure aquest escrit, li ha respost públicament, amb una pluja de ‘zascas’. “Des de que fa 13 anys vam iniciar aquest projecte intentem millorar cada dia a través de l’esforç, la feina i la formació“, comença. I continua: “I ja que s’atreveix a donar tants consells, nosaltres també li donarem a vostè”.

“Vostè hauria de millorar com a persona en molts aspectes. Hauria de millorar en la seva comprensió lectora. Quan llegeix ‘musclos al vapor’, ha d’esperar que se li serveixin musclos al vapor, com va passar. Això sí, els musclos que se li van servir aquell dia eren de la denominació francesa Bouchot, originaris del Mont Saint Michel i considerats del millor del món”, defensa el propietari de l’establiment.

“Hauria de millorar la seva empatia i rebaixar el seu nivell de prepotència i soberbia amb els altres. Va venir al local l’últim divendres de juliol en horari de màxima afluència. Se’l va atendre igual que als altres comensals, amb respecte, educació i ordre d’arribada. Això sí, no se’l va fer passar per davant de ningú ni va tenir un tracte preferencial, que potser era el que vostè esperava“, carrega.

Posteriorment es refereix al nivell gastronòmic del client (“primer se serveixen els plats freds i després el calent, això és de sentit comú”), a la gratitut amb els altres i a la seva educació (“l’últim comentari és groller i maleducat”). “Li asseguro que tant jo com les persones que formen part de l’equip de Tapas del Mar no vivim de la fama sinó del treball i lesforç diari“, conclou.

Nou comentari