Vadegust
La Diputació de Girona engega una campanya per potenciar el consum de proximitat de la mà de Joan Roca

La Diputació de Girona ha engegat una campanya per potenciar el consum de proximitat de la mà dels xefs Joan Roca i Pep Nogué. Segons informen en un comunicat, la iniciativa ‘Ajudem-nos, triem productes i serveis locals’ neix per fer front a la situació generada per la pandèmia de la covid-19 i amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament econòmic i social del territori. La Diputació remarca la demarcació ha de fer un pas endavant cap a models de creixement més sostenibles posant el focus en l’economia circular com a oportunitat per a la majoria de sector per ajudar-se els uns als altres.

La corporació exposa que, davant la situació excepcional, han unit esforços amb productors, petits empresaris i el comerç (sectors primari, secundari i terciari, respectivament) per tirar endavant la campanya.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és, entre tots els implicats, contribuir a canviar el model econòmic i de consum actual per una nova economia estretament vinculada al territori, que enforteixi l’economia local i permeti que surtin reforçats de la situació actual.

‘Ajudem-nos, triem productes i serveis locals’ es presenta amb una campanya transversal liderada des de la Diputació de Girona i amb el suport i la implicació de moltes entitats dels diferents sectors econòmics gironins, que representen milers d’empreses, comerços, productors i serveis.

La campanya neix amb un missatge clar i directe que té per objectiu interpel·lar tots els gironins: empreses, entitats públiques, escoles, famílies i tothom que escull adquirir un producte o servei de qualsevol mena (alimentació, mercats, comerç local, restaurants, hotels, vacances, oci o cultura).

La campanya compta amb la participació activa dels cuiners Joan Roca i Pep Nogué i s’inicia amb un seguit de vídeos que mostren com cada persona té la força suficient per escollir i poder ajudar els altres. Tots els missatges es distribuiran per xarxes socials i mitjans de comunicació, i s’adaptaran a les diferents fases de desconfinament a mesura que avanci el calendari.

Segons el president de la Diputació, Miquel Noguer, busquen “donar un missatge clar i directe a tots els gironins per tal que facilitin el desenvolupament de l’entorn social i econòmic de les famílies”. “La Diputació vol ajudar a fer d’aquest un territori desenvolupat econòmicament, generador de llocs de treball, amb benestar i equitat social, i que ens faci menys dependents i menys vulnerables”, remarca noguer que insta a ajudar el teixit gironí triant productes i serveis de proximitat.

La Diputació fa una crida a tots els sectors implicats a sumar per ajudar-se entre ells i per transmetre aquest missatge per tots els canals de cada entitat. Fins ara, ja s’han adherit a la campanya més de cinquanta productors, negocis d’hostaleria, comerços i empreses de Girona Excel·lent.

Nou comentari

Comparteix