La firma de iogurts i altres productes làctics i d’alimentació Danone dobla la teva aposta per una alimentació solidària en plena epidèmia de Covid-19. Aquesta és l’essència de la campanya que ha llançat a través de la seva web per fomentar donacions al Banc dels Aliments. Si es fa a través de la seva web, cada euro aportat per un donant serà duplicat per Danone. Si tu dones 5 euros, l’empresa en posarà 5 més i el Banc dels Aliments en rebrà 10. Si n’hi poses 10, en rebrà 20.
Per a Danone “aportar salut al màxim nombre de persones possible” és una de les seves premisses, i fer-ho a través de l’alimentació actualment té “un sentit especial”. Per això ha posat en marxa la campanya Estimar el doble: ha duplicat el nombre de les seves pròpies iniciatives per fer que l’alimentació arribi als col·lectius més vulnerables i a més a més ha posat en marxa l’acció col·laborativa que proposen a tota la població.
Amb aquestes aportacions, volen col·laborar amb el Banc d’Aliments perquè segueixi ajudant les 310.000 famílies que atén a l’estat espanyola i garantir que tenen cobertes les necessitats essencials en un moment tan difícil.
L’objectiu, d’entrada, és recaptar 200.000 euros per a donar-los a la Fesbal, la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments. Danone ja hi ha donat 15.000 euros i doblarà la aportacions que facin els nostres lectors i tots els participants que s’hi afegeixin. És molt fàcil, només et cal anar a aquest enllaç de la seva web, decidir l’aportació que vols fer i comptar que Danone la multiplicarà per dos.