Si en aquests moments la teva prioritat és perdre pes, hi ha alguns aliments que no has de menjar sota cap concepte, tal i com publica ‘El Diari de Girona‘. Bàsicament, en són 5.

1. Ultraprocessats: són aliments no naturals elaborats artificialment per la indústria alimentària. Com els identifiques? Són els que tenen més de tres ingredients. Per exemple, les pastes industrials. Si vols perdre pes has de fugir d’aquest tipus de menjar i substituir-lo pel menjar real (en anglès “real food”). No és difícil menjar bé: canvia els snacks per fruita i hauràs millorat considerablement el teu menjar a mig matí o mitja tarda a la feina.

2. Sucre: Les darreres setmanes les xarxes socials s’han omplert de gràfics que mostren la gran quantitat de sucre que contenen els aliments que prenem cada dia. Per això cal canviar la nostra dieta. Prova de fer petites passes per prendre menys sucre: el cafè, per exemple, amb sacarina. Així reduiràs en diverses cullerades la quantitat total de sucre que prens durant el dia.

3. Refrescs ensucrats: Gairebé totes les grans empreses han començat a elaborar refrescos “zero”: amb un sabor pràcticament igual a l’original però amb menys sucre. Prova de canviar-te de gamma, així evitaràs centenars de calories cada dia.

Un got i una ampolla de Coca-Coca | Pixabay
Un got i una ampolla de Coca-Coca | Pixabay

4. Galetes i dolços: L’esmorzar és el menjar més important del dia. Però, has notat mai que per més que esmorzis galetes i dolços tens gana una altra vegada gana poca estona després? Això és perquè les calories d’aquests tipus daliments no són les adequades. Prova de canviar les galetes i les pastes per fruita, formatge o iogurt per esmorzar.

5. Alcohol: Si beus habitualment alcohol prova a deixar de fer-ho durant unes quantes setmanes i veuràs com respon l’organisme.

Nou comentari

Comparteix