Quantcast
Cacaolat treu al mercat el nou Cacaolat Suau, amb més llet i menys cacau – Vadegust

Cacaolat treu al mercat el nou Cacaolat Suau, amb més llet i menys cacau

La marca renova la imatge dels formats per a emportar de les ampolles de 200ml de Cacaolat Original i de Cacaolat 0%

Cacaolat ha escoltat les necessitats dels consumidors, que cada vegada estan més preocupats per oferir una alimentació saludable als més petits i que busquen productes que els aportin els nutrients necessaris sobretot en el moment d’esmorzar. Com a resposta, la marca de batuts de cacau aposta novament per la innovació llançant Cacaolat Suau, a més de renovar la imatge dels seus formats per a emportar per a connectar més amb el seu target.

El nou Cacaolat Suau conté major percentatge de llet i menys de cacau amb etiqueta de qualitat nutricional A, segons la classificació de Nutriscore. Està elaborat amb llet fresca de Letona, procedent de granges de proximitat i cacau d’agricultura sostenible.

El seu alt contingut en proteïnes i en calci el converteixen en la beguda perfecta per als més petits de la casa o per a quan busques un Cacaolat menys intens. A més, aquest nou batut no conté ni gluten ni edulcorants artificials, sent una font d’alimentació nutritiva i saludable.

Aquesta novetat ja es pot trobar en format minibrick en packs de 6 unitats en el canal retail amb diferents dibuixos divertits i col·leccionables. A més, seguint amb el seu compromís amb la sostenibilitat, els minibrick de Cacaolat Suau contenen palletes de paper 100% biodegradables, iniciativa anunciada recentment per la companyia.

Renovació d’imatge dels formats per a emportar

Un dels principals impulsors de la decisió de compra entre els més joves és que l’embalatge connecti amb ells des del lineal. Per això Cacaolat aposta per un nou disseny amb molt d’impacte i dinamisme amb 6 imatges diferents per a les seves ampolletes de 200ml de Cacaolat Original i Cacaolat 0%.

A partir d’ara, els consumidors podran reconèixer aquest format en els lineals per la seva visual GO i els seus dissenys de siluetes practicant esport a l’aire lliure destinats al públic adolescent. Tot això es tradueix en un embalatge més dinàmic, modern i diferencial que, a més, incorpora el segell de qualitat nutricional B, segons la classificació de Nutriscore. Així mateix, i en línia amb el compromís de Cacaolat amb la sostenibilitat, els envasos del format 200ml passen a tenir un 25% a un 50% de plàstic reciclat (rPET).

La renovació d’imatge ja està disponible per als consumidors en el canal retail i impuls tant en format pack com en format individual.

Nou comentari