Boicot espanyolista contra Casa Tarradellas

La campanya està generada per una discussió sobre El Pozo i un nou projecte televisiu

L’empresa d’alimentació catalana Casa Tarradellas ha sortit esquitxada en una polèmica a Twitter que ha acabat impulsant una campanya de boicot. De fet, el boicot contra l’empresa catalana ha començat a partir d’una campanya que impulsava el boicot a una companyia de la competència, El Pozo. El tuitaire Fonsi Loaiza piulava aquest dilluns que aquesta empresa finançaria el nou canal de televisió que està creant l’exvicepresident executiu de The Coca Cola Company i exportaveu econòmic del grup parlamentari al Congrés dels Diputats de Ciutadans.

Segons aquest tuitaire, El Pozo seria una de les empreses que han contribuït a aquest nou projecte televisiu, una informació que l’empresa ja ha desmentit. La crida al boicot de Fonsi a El Pozo per motius ideològics ha animat altres tuitaires a sortir en defensa de l’empresa espanyola contraposant-la a la catalana Casa Tarradellas, a la que consideren propera a l’independentisme català. Així ho ha fet Luis del Pino, presentador d’un programa de tertúlia de la ràdio espanyolista esRadio.

Altres tuitaries han animat el boicot difonent imatges del logo de Casa Tarradellas amb l’estelada i missatges contra els independentistes.

Nou comentari