Tossa de Mar es bolca amb el restaurant que va rebre les crítiques d’un client groller

El propietari del local, Pep Batalla, considera que el món de l’hostaleria és un dels més exposats a les crítiques inexpertes

“Des que s’han fet populars els programes de cuina sembla que tothom s’ha convertit en un expert de la restauració”, comenta el propietari del restaurant Tapas del Mar (Tossa de Mar), Pep Batalla, a Vadegust. Fa poc aquest restaurant s’ha fet viral a les xarxes socials arran de la resposta de l’amo de l’establiment a la crítica d’un client groller, i que, a més, finalitzava amb una burla: “Noi, espavila, que de la fama no es viu per sempre”. 

Segons Batalla, el món de la restauració ja s’ha acostumat a rebre crítiques constants, per TripAdvisor, Google i altres pàgines que serveixen de cercadors de restaurants. Però té clar que els comentaris que freguen la mala educació i la falta de respecte no s’haurien de tolerar enlloc. En aquest sentit, Batalla també lamenta que dins el món de l’hostaleria tot estigui permès. “Jo no em fico a opinar de física quàntica perquè no en tinc cap mena de coneixement. I considero que pel mateix motiu les opinions haurien de tenir alguna mena de filtratge”, argumenta.

Després d’aquesta polèmica i de la publicació de la notícia als mitjans de comunicació, el restaurant Tapas del Mar ha rebut moltes mostres de suport i també comentaris afalagadors. “La gent del poble, que ens coneix, ha aplaudit que no tolerem les faltes de respecte i ens ha recordat la bona feina que fem”, explica, orgullós, Batalla, que pensa que els anys de professió l’han preparat per assimilar i millorar amb les crítiques positives.

Pep Batalla, propietari del restaurant Tapas del Mar | Facebook Tapas del Mar

De fet, a la seva resposta, considerada a Twitter com el “clatellot més educat i elegant que s’ha vist mai”, el propietari del local feia èmfasi en el fet que l’esforç i la superació són el motor de la seva feina. “Li asseguro que tant jo com les persones que formen part de l’equip del restaurant no vivim de la fama sinó del treball i l’esforç diari“. Amb aquesta frase tancava la resposta al client crític i groller. 

D’altra banda, Batalla comenta que, tot i la manca de turisme estranger, la temporada a Tossa de Mar per a ells ha estat molt bona. “Com que Tossa és un destí relativament a prop de Barcelona, hi ha molt turisme local, de persones que venen a passar-hi només el dia”, explica el restaurador. Per aquest motiu, durant la temporada d’estiu tenen el local ple: “Fins i tot aquests dies de setembre si no reserves amb antel·lació, et quedes sense taula”. 

En aquest sentit, Batalla agraeix que el seu restaurant es trobi en una localitat molt accessible des de Barcelona i amb un alt atractiu turístic, perquè gràcies als visitants han pogut resistir a l’embat de la pandèmia

Comentaris

    Miquel 06/09/2021 1:25 pm
    Mai entraria a un restaurant amb el nom en castellà, per molt bo que sigui.
      enric.salvador64@gmail.com 07/09/2021 8:03 pm
      Pues no sabes lo que te pierdes compañero
      pere 08/09/2021 12:29 pm
      doncs quina estupidesa més gran
    El client sempre té la raó 06/09/2021 1:52 pm
    Poc més que afegir.
    Jacks 08/09/2021 2:52 pm
    Si si menja bé, com si el nom esta escrit amb Cirili. Estem a Catalunya i les cartes han de ser en català i sobretot menjar bé al preu correcte. I que els cambrers o empleats no et perdonin la vida, que també ni ha.

Nou comentari