Ets un amant de la gastronomia i t’agrada anar a menjar als millors restaurants? Doncs has d’estar molt atent a aquest article, perquè la plataforma de reserves on-line The Fork acaba de fer públic els 100 restaurants preferits pels espanyols el 2022. I en el primer lloc es troba el restaurant asturià Casa Marcial, dels germans Esther i Nacho Manzano, que compta amb dues estrelles Michelin i tres Sols Repsol.
En concret, el restaurant situat a Arriondas ha ascendit en l’últim any 16 llocs respecte a l’edició del 2021, gràcies a les opinions, reserves i visites realitzades pels usuaris de l’app l’any passat a Espanya, tal i com publica ‘La Vanguardia‘.

Al costat de Casa Marcial completen el podi de 2022 el restaurant barceloní The Alchemix, que se situa en la segona posició, mentre que el tanca Sánchez-Beato, situat a Toledo, en la tercera plaça del rànquing.
La resta del palmarès dels 10 millors considerats en el ‘Top-100’ el completen Maralba, a Albacete, que ocupa el quart lloc; Martín Berasategui, a Guipúscoa, en el sisè; La Costa de José Álvarez a Almeria, que ha passat del lloc 10 al setè enguany; seguit de la Venta Moncalvillo (8), dels Germans Echapresto i situat a Daroca de Rioja (La Rioja), i Raúl Resino, a Castelló, ocupant la desena posició.