Tacar-se la roba sempre ha estat un problema, sobretot quan aquesta situació es produeix enmig de la jornada laboral i no hi ha la possibilitat d’anar a casa a canviar-se la peça de roba tacada. Però potser aquesta situació deixi de ser un problema si triomfa la iniciativa de la marca de salses Heinz, que acaba de treure al mercat una col·lecció de roba que ja ve tacada de fàbrica. Concretament, tacada de quètxup, una de les taques més difícils de llevar de la roba.

Sí: Heinz ha creat una col·lecció de roba tacada de quètxup, no ho heu llegit malament. Heinz és una de les empreses fabricants de salses mes important del món, i ha fet una aliança amb la plataforma de revenda de roba, sabates i complements Thredup per comercialitzar una col·lecció de 157 peces de roba, de segona mà, que es caracteritzen per portar totes elles un taca de quètxup, és a dir, una taca de color vermell. És la que anomenen Heinz Vintage Drip. El lema de vendes que ha triat l’empresa de salses és “senzillament afegeix sabor a les teves peces de roba”.

Des de l’empresa assenyalen que els beneficis que Heinz obtingui de la venda d’aquestes peces de roba tacades de quètxup es donaran a una organització sense ànim de lucre que lluita per fer front a la gana mundial.

Segons es desprèn de les declaracions de veus autoritzades dels departaments de màrqueting i comunicació de Heinz, volen vendre aquesta campanya com una acció per positivitzar l’acte de tacar-se amb el seu quètxup, una acció nefasta fins ara. De ben segur que aquesta iniciativa de Heinz neix amb l’objectiu de guanyar notorietat de marca i és fruit d’algun dels seus equips del departament de màrqueting amb la inestimable col·laboració d’alguna -o algunes- de les agències creatives més rellevants.

Jo només espero que aquesta tendència de poder lluir peces de roba tacades es posi de moda i s’haurà acabat un dels problemes que més atabalen a molts, que és com abordar la neteja de les taques de la roba, de la qual tothom qui renta roba té un secret meravellós, però que només els funciona a ells. Si en el seu dia es va acceptar amb normalitat lluir pantalons estripats o amb talls que deixen veure part de la cama, perquè no acceptar que una taca ja no és un signe de brutícia, sinó un element decoratiu de la peça?

Adolfo Domínguez va asseverar que “l’arruga és bella”, ara només ens cal que algun altre personatge del món de la moda afirmi que “les taques són elegants”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa