La marca Torrons Vicens s’ha anticipat al Nadal i llança durant la Fira Alimentària la seva última novetat: Torró de Dònuts, una varietat inèdita que fusiona els deliciosos sabors del torró i el mític dolç amb forma de rosquilla. El nou producte és el resultat d’un acord de col·laboració entre Torrons Vicens i Dònuts, la marca original que elabora des de fa més de mig segle les famoses pastes recobertes de sucre de forma arrodonida.
La marca Dònuts segueix amb l’objectiu d’expandir-se més enllà del seu core business, portant el seu sabor icònic a altres categories, ampliant ocasions de consum. Amb el nou Torró de Dònuts, la signatura agramuntina fa un nou pas en el procés de creativitat i innovació gastronòmica, barrejant sabors que es converteixen en un dolç plaer per al paladar. La nova varietat conté un praliné d’ametlla tendre i cremós fos amb Dònuts .
La marca assegura que “presenta cada any noves varietats de torró innovadores i d’excel·lent qualitat que han convertit Torrons Vicens en el principal referent internacional del torró. La marca ha aconseguit desestacionalizar el torró per a convertir-lo en unes postres excepcionals per als 365 dies de l’any”.
Torró Cherry Times
El mes de novembre de l’any passat, Torrons Vicens va presentar el seu torró més gastronòmic de la mà de dos grans de l’alta cuina: Albert Adrià i José Andrés. Els dos xefs de reconeguda trajectòria es van unir per a elaborar a quatre mans el torró Cherry Times, una varietat icònica que fusiona tradició i innovació.
El Cherry Times culminava un minuciós treball de recerca dut a terme per José Andrés i Albert Adrià sota l’atenta mirada del mestre torroner Àngel Velasco, i un denominador en comú: el talent a l’hora de transformar el torró en art, que es cristal·litza com mai en la nova varietat de Torrons Vicens.
El Cherry Times està elaborat a partir d’una ganache de cireres amb praliné de nous pecanes, cruixent d’arròs i toffee de Ras el Hanout. Una paleta de sabors combinats amb mestratge amb un resultat espectacular.