Els restaurants tenen mil històries per explicar. Des de clients maleducats, a crítiques injustes o clients que reserven i finalment no s’hi presenten. És el cas del restaurant Topik -situat al carrer de València 199, de Barcelona- qui, en aquesta ocasió, s’ha queixat a les seves xarxes socials d’una reserva que no ha aparegut a l’establiment.
Es tracta d’una reserva feta a nom de l’empresa Ktuin, que és el major distribuidor d’Apple a Europa. “Hola senyors de Ktuin. Gràcies per reservar en el nostre restaurant per ahir i ni dignar-se ni tan sols, per educació, a donar senyals de vida”, ha piulat el compte de l’establiment.
A més, ha afegit: “Ja no dic aparèixer pel restaurant, amb trucar-nos per telèfon m’era suficient“. I ha conclòs la piulada amb un irònic “feliç nadal”.
Hola señores de @Ktuin , gracias por reservar en nuestro restaurante a día de ayer y ni dignarse ni siquiera, por educación, a dar señales de vida , ya no digo aparecer por el restaurante, con llamarnos por teléfono me valía.
— Topik Restaurant (@topikrestaurant) December 18, 2021
Feliz navidad!!!!