Els empresaris de l’hostaleria i la restauració han rebut amb “indignació” les noves mesures anunciades pel Govern per combatre la sisena onada de covid-19, a les portes de Nadal. La Generalitat ha decidit tancar l’oci nocturn, establir el toc de queda d’1 a 6 de la matinada, limitar les trobades a un màxim de 10 persones a interior i exterior i limitar l’aforament al 50% en restaurants i al 70% en gimnasos, cultura i comerç.
I un restaurant català ha fet la seva particular queixa davant de les noves mesures. Es tracta del restaurant Topik, situat al carrer València de Barcelona, i que ja fa temps que es motra molt crític amb les decisions que pren el Govern en relació a la restauració.
En concret, en aquesta ocasió el restaurant ha fet una piulada molt contundent: “Anar en metro és com jugar a la loteria”, ha escrit, mencionat al departament de Salut. I ha afegit: “Però, esclar, la culpa és dels restaurants. Com sempre“. L’establiment ha acompanyat la piulada d’una fotografia on es veu un vagó del metro ple de gent, i on no es pot respectar cap tipus de distància de seguretat.
Ir en metro es como jugar a la lotería @salutcat.
— Topik Restaurant (@topikrestaurant) December 22, 2021
Claro que la culpa es de los restaurantes, como siempre. pic.twitter.com/db7ml05brG