Vadegust
La resposta viral d’un restaurant català a un client insatisfet

El restaurant La Patsa Lab, situat al carrer Casanova de Barcelona, s’ha fet viral després de la resposta que l’establiment va donar a la crítica que un client insatisfet va publicar a la pàgina web ‘TripAdvisor’. L’establiment es troba en el tercer lloc dels restaurants millor valorats de Barcelona en aquesta web i, per aquest motiu, els comentaris positius sobre aquest local són innombrables.

Però un client que va anar al restaurant aquest mes de novembre, no creu que sigui per tant, i ha escrit una crítica molt dura: “Crec que és exagerada la qualificació que li donen al restaurant. Un menjar normal. Em sento en deute amb els lectors de comunicar que no és res de l’altre món. Una decepció que m’emporto”.

I el que ha sorprès a tothom ha estat la resposta que han donat a aquest comentari des de ‘La Patsa Lab’: “Moltes gràcies per la seva visita. Lamentem profundament que no li hagin agradat les nostres propostes però qualificar el nostre producte de normal ens sembla poc encertat sent l’única pasta feta completament a mà i ecològica a Barcelona”.

Però la resposta del restaurant no s’ha quedat aquí. Seguidament, haan afegit: “I per això hem estat premiats i reconeguts per diverses institucions, per la nostra qualitat i manera de treballar. La majoria dels nostres clients aprecien i valoren els nostres plats, és evident que el nostre producte no és per a tu”.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Xavier a novembre 14, 2021 | 19:36
    Xavier novembre 14, 2021 | 19:36
    Per molt bona que sigui la pasta, el restaurant ha d'acceptar la crítica. La resposta no pot ser mai "és evident que el nostre producte no és per a tu". Això no toca dir-ho. Potser el client ha tastat altres pastes artesanals a Itàlia que són millors. Mai se sap. L'arrogància és mala companya de la feina ben feta.
  2. Icona del comentari de: Oscar a novembre 16, 2021 | 12:08
    Oscar novembre 16, 2021 | 12:08
    Hi ha un problema de base en aquest país, i és que un tant per cent molt important de la població, prima preu i quantitat per sobre de qualitat, i arran d'aixó apareixen aquests tipus de comentaris. Si realment la qualitat és bona, tindran clients que sabràn valorar-ho, en fi... Quin país !!!

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa