Vadegust
La queixa d’un client perquè la guingueta de platja no hi és a l’hivern

El propietari d’una guingueta de plajta ha respost amb contundència a un client que es queixava que no hi era a l’hivern. La ressenya ha estat recollida pel compte de Twitter @soycamarero, i en ella es pot veure una crítica escrita en alemany, que valora la guingueta amb la pitjor de les puntuacions (una estrella), i el propietari comença responent: “Bàsicament el que diu aquesta persona és que el motiu de la seva mala ressenya és que no està obert al febrer i que ara només hi ha sorra”.

Seguidament, afegeix: “Només dir-li, senyor, que lamentem la seva experiència tan dolenta i ens sap greu que la sorra no li hagi agradat, i que seria un autèntic plaer que tornés a l’estiu i així es pogués adonar del gran esforç que suposa muntar una guingueta on vostè diu que ara no hi ha res“.

Alhora, el propietari conclou, amb contundència: “També li volem fer saber que el seu comentari absurd no posarà en risc la reputació de la nostra fantàstica guingueta de platja”.

Nou comentari

Comparteix