La Fageda amplia la família de iogurts i treu al mercat un nou gust del sense lactosa

Aquesta tardor també es posarà a la venda el iogurt natural amb gust de fruites del bosc

La Fageda llança al mercat aquesta tardor dues noves referències de iogurts: el Sense lactosa amb gust de maduixa, i el Natural amb gust de fruites del bosc. La gran acceptació del seu iogurt natural sense lactosa (el més venut a Catalunya d’aquesta gamma) i les peticions que consumidors de la marca li han fet arribar demanant ampliar aquesta família, ha dut La Fageda a posar al mercat a partir d’aquesta tardor el sense lactosa amb gust de maduixa. La nova referència també és de textura cremosa, té una acidesa molt equilibrada  i incorpora el mateix aroma natural de maduixa que la resta de iogurts de La Fageda amb aquest gust.

Tots aquests atributs s’han assolit garantint que el producte conté un percentatge de lactosa inferior al 0,01%, dada que els fa molt apte per a les persones intolerants a la lactosa. “Ens satisfà molt poder complir amb les demandes dels nostres consumidors i això és el que hem fet ampliant la família dels iogurts sense lactosa que més endavant seguirà presentant novetats”, ha explicat Francesc Galí, director de màrqueting i comercial.

La finca de La Fageda
La finca de La Fageda

El treball dut a terme pel Departament d’Innovació de La Fageda també farà possible que aquesta tardor es posi al mercat el Iogurt natural amb gust de fruites del bosc, que s’afegirà als de maduixa, llimona, plàtan i préssec. Aquestes novetats s’afegeixen a dos rellançaments que La Fageda va dur a terme abans de l’estiu en dues de les seves famílies de iogurts, la dels líquids i la dels desnatats.

La marca garrotxina va comercialitzar durant el 2020, 11.968.097 quilos de iogurts i postres, un 3,36 % més en relació amb el  2019. El projecte socioempresarial de La Fageda té avui una plantilla de més de 350 treballadors  més de la meitat dels quals són persones en situació de vulnerabilitat i reben treball amb suport.

Nou comentari