Vadegust
La dura resposta d’una pizzeria a una clienta que critica la falta de wifi

Les crítiques dels bars i restaurants a les diverses plataformes online donen molt de joc. Però també les respostes dels responsables dels establiments, que a vegades troben del tot injustos els comentaris que els fan els seus clients. És el cas d’una pizzeria, que respon a la crítica d’una clienta. Comença així: “La recordo perfectament, senyora. Va venir a preguntar-nos si teníem wifi, i li vam dir que no, i va marxar sense provar cap dels nostres productes”.

El restaurant continua la seva resposta a la clienta: “Va dir que hi tornaria, i nosaltres vam respondre educament que l’esperàvem a vostè i a la seva família encantats. Mai va venir. Tot i així, té els collons de puntuar-nos amb dues estrelles sense ni tan sols haver tastat el nostre menjar. No parla del nostre producte (pel qual hem rebut un certificat d’excel·lència), ni de l’atenció rebuda, ni de la comoditat (o no) de l’establiment”.

“El seu únic argument és que no tenim wifi. Doncs no, no tenim wifi perquè som una pizzeria, i no un locutori. No és vosté més imbècil perquè no s’entrena dos cops a la setmana. Si Google permetés puntuar a gent com vostè també li donaríem dues estrelles, i no per no tenir wifi, sinó per no tenir cervell”, conclou l’establiment.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa