Crítica impertinent, masclista i maleducada a u nrestaurant que s’ha fet viral a les xarxes. La ressenya l’ha difòs a Twitter el compte @soycamarero que, a més, ha escrit: “Entenc perfectament que hagi estat tan antipàtica amb tu llegint la teva ressenya…”, i ha acompanyat la piulada d’una captura de pantalla de la crítica en qüestió.

En ella, s’hi pot llegir: “Un servei pèsim, es antipàtica, maleducada, amb gestos despectius mentre parla, falta d’interès… Esperem que sigui per la regla, o perquè se li ha mort el canari. És un lloc on no tornarem encara que la comida sigui correcte”, ha escrit el client, que ha valorat amb només una estrella l’establiment.

La piulada de @soycamarero ha generat diverses reaccions d’indignació. Els usuaris han opinat el següent:
“Si l’atenció del cambrer o la cambrera és dolenta o pèssima, té l’opció de sol·licitar la presència de l’amo o gerent del local i no desprestigiar un restaurant per un treballador dolent. Escriure coses així a la xarxa demostra la poca cultura de client”, “L’eterna història de l’esclau i l’estrella de rock“, “Quin animaló del parc! El que més fi li ha quedat ha estat això de la regla! Ja podem tancar el concurs que el masclista del dia, ja té amo!”.

I encara hi ha hagut més reaccions: “Sembla que qui té la regla és ell. Vulgar, patètic i masclista”, “Segur que volia una safata de plata, així com parla. Cal ser comprensiu, la persona que t’atén no és la teva treballadora, ella té un cap. Comprendre i ser empàtic”, “Esperem que sigui per la regla.. Jo espero que t’hagi escopit al cafè, tros de carallot“, han estat algunes de les piulades d’indignació per la crítica tan masclista d’aquest client.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: JordiP a març 25, 2022 | 10:46
    JordiP març 25, 2022 | 10:46
    No sé on es va produir l'incident en qüestió, però apostaria un tomàquet a que el "protestant" ho va fer en castellà. No concebeixo cap altre manera d'enfrontament amb el servei de taules.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa