Vadegust
‘Closca’ presenta els seus fruits secs de qualitat i proximitat a Barcelona

La marca de fruits secs ‘Closca’, de la cooperativa de segon grau FSO Garrigues, ha arribat a la ciutat de Barcelona amb la voluntat de presentar els seus productes.  La nova línia de fruits secs, creada amb la intenció d’unir la producció de fruits secs de proximitat i qualitat sota una marca fàcil de reconèixer, busca adaptar-se a les noves tendències de consum i públics, mantenint al mateix temps la qualitat i l’esperit cooperatiu. La venda directa de Closca, a través de la seva botiga online, permet posar a l’abast dels consumidors produccions del territori que difícilment podrien estar disponibles a les grans superfícies a un preu just per productors i clients.

Durant l’acte de presentació, Joan Segura, president de  Fruits Secs i Olis (FSO) Garrigues, ha donat a conèixer els detalls d’aquesta nova marca i els objectius que s’han marcat amb ella: amb Closca confien en noves vies de comercialització de la producció, una aposta de futur pensada especialment pels pagesos més joves o d’incorporació recent.

La presentació ha anat acompanyada d’un showcooking de la mà de  la creadora de continguts Laura Martín, qui ha demostrat la versatilitat dels fruits secs de Closca com ingredient culinari a través  de diferents propostes gastronòmiques.

El pack fit

Sobre Closca

Closca és una marca de recentment creació, innovadora, i propera al consumidor, que busca oferir un ampli ventall d’opcions de fruita seca de qualitat. Amb aquesta nova marca, FSO Garrigues pretén diferenciar-se i arribar a nous públics, oferint una àmplia varietat de productes que van des dels fruits secs més tradicionals fins als més innovadors i adaptats a les darreres tendències en alimentació saludable.

Respectant els criteris de sostenibilitat que persegueix la marca, Closca es presenta en pots de vidre fàcilment reciclable i amb un packaging visualment molt estètic, per així acostar els seus productes de quilòmetre zero a tothom, i que aquests puguin regalar-se, als altres o a un mateix. L’objectiu és apropar els productes de proximitat a la vida quotidiana i poder gaudir de petits moments de plaer en les diferents situacions del dia a dia: després del gimnàs, a la feina, en un aperitiu amb els amics, etc.

Sobre FSO Garrigues

FSO Garrigues és una cooperativa de segon grau amb seu a Maials (Lleida) que aplega diferents cooperatives i productors del sector de l’oli i la fruita seca. Aquesta unió de cooperatives, algunes d’elles centenàries, té per objecte social la intercooperació i la integració empresarial i pretén posar en comú els esforços dels agricultors de la regió per tal d’oferir productes de la màxima qualitat.

Formada per 12 cooperatives de primer grau i 1.300 socis, FSO Garrigues disposa de 3.438 hectàrees d’ametllers, tant de secà com de regadiu. La diversitat d’ametlles és molt àmplia, entre les quals destaca la comuna, la llargueta i la marcona, varietats autòctones del territori.   

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa