Caprabo preveu un augment del 40% en les vendes del calçot

La producció està molt impactada pel tancament de l'hostaleria i el temporal Filomena

Caprabo preveu un increment del 40% de la venda de calçots aquesta temporada, que finalitza a l’abril. Aquesta dada millora el registrat en l’exercici anterior, quan la venda d’aquest producte de temporada va augmentar un 30%.

Per a Fernando Tercero, Responsable de Proximitat de Caprabo, el supermercat “ha anticipat la implantació de la campanya de calçot en els seus locals com a iniciativa per ajudar als productors, molt impactats per la situació de pandèmia per la COVID-19 i, més recentment, pel temporal Filomena. Per això, en plena campanya entre novembre, desembre i gener, ja dupliquem el volum de venda de calçot, respecte a l’any anterior”. “Per a aquesta campanya comptem amb producte, principalment, del Camp de Tarragona i de la zona d’El Maresme”.

En els seus supermercats, Caprabo fomenta el consum del calçot amb una campanya de comunicació als més de 200 mil clients que cada dia compren a les botigues de la companyia i amb ofertes.

Comentaris

    Habtiac 17/02/2021 11:04 am
    Són molt bons.

Nou comentari