Quantcast
Caprabo preveu que la venda de musclo del Delta creixi un 10% aquesta temporada – Vadegust

Caprabo preveu que la venda de musclo del Delta creixi un 10% aquesta temporada

L'any passat, les vendes es van multiplicar per dos

Caprabo ha arrencat als seus supermercats la campanya del Musclo del Delta, segell Reserva de la Biosfera de Terres de l’Ebre, una campanya que s’ha avançat aquesta temporada i que la companyia preveu que tindrà un creixement del 10% en vendes.

Fernando Tercero, Responsable de Proximitat de Caprabo, ha assenyalat que “per a la companyia es tracta d’una aposta pel producte de proximitat de qualitat, un producte que l’any passat es va veure molt impactat pel temporal i la situació de pandèmia. És un producte tradicional a les peixateries de Caprabo que compta amb el reconeixement dels nostres clients” .

El producte està preparat des de la segona setmana de març i la temporada s’allargarà fins a final d’estiu. La producció del Musclo del Delta va ser de 2,600 tones l’any passat, sent Barcelona la província on més es va consumir. El 2020, Caprabo va multiplicar per dos les vendes d’aquest producte.

El Delta de l’Ebre és l’única zona de cultiu de musclo de la costa catalana. Es sembra i conrea el producte de manera artesanal respectant el medi ambient en unes innovadores infraestructures que posen en valor la recol·lecció artesanal del producte. Aporta garantia de qualitat i de proximitat. Els mol·luscos es crien en les badies del Delta de l’Ebre amb un filtre ecològic natural per a l’ecosistema deltaic, a més, de capturar una gran quantitat de CO₂ de l’aire.

Producte de proximitat en pandèmia i temporal

El passat exercici, Caprabo va avançar la comercialització del Musclo del Delta, segell de la Reserva de la Biosfera de Terres de l’Ebre, per pal·liar el fort impacte econòmic que va sofrir la producció a causa de l’impacte de l’alerta sanitària per la COVID-19, la falta de turisme i els danys provocats en la zona pel temporal Gloria a l’inici de l’any. En aquest sentit, la companyia va augmentar un 50% la seva comercialització en tota la seva xarxa de supermercats.

Nou comentari