Vadegust
L’aplaudida ressenya de l’amo d’un restaurant sobre el seu local

L’amo del restaurant El balcón del dulce, situat a Sigüenza (Guadalajara), ha escrit una ressenya sobre el seu propi establiment que ha estat molt aplaudida. L’usuari de Twitter @soycamarero ha estat l’encarregat de difondre-la, i comença així: “Soc el propietari i m’escric aquesta ressenya a mi mateix perquè aquest dissabte 30 d’abril hem rebutjat uns clients que volien prendre alguna cosa a les 17:30 hores. Ens van enganxar recollint per tancar i amb una taula de 6 acabant-se una copa”.

I continua l’amo: “Ens diuen que són 30, i els diem que no podem atendre’ls, i s’emprenyen. Finalment, després d’haver-nos enganyat, ens diuen que són 45 per prendre alguna cosa, sense cap avís previ o reserva, i quan els hi diem que no, s’emprenyen, pugen el to i deixen entreveure la xuleria i mala educació que els caracteritzava (“Vosaltres us ho perdeu”, deien”).

Tot i així, el propietari deixa clar que “sent restaurant i no un bar, atenem sempre a tots els que podem, però hi ha un límit“. I seguidament, reivindica: “Crec que parlo en nom de tots els hostelers quan dic que ja no em serveix la frase famosa de “el client sempre té la raó”. Sembla que quan una persona trepitja el terra d’un restaurant, els seus drets s’eleven al cel demanant esclaus atenguin totes les seves peticions i requeriments i no, senyors, no funciona així”.

Un dels plats del restaurant El balcón del dulce | elbalcondelduce.com

Finalment, l’amo del restaurant conclou: “Siguem humils i analitzem-nos a nosaltres mateixos per a ser millors clients, no només a l’hostaleria, sinó en tots els sectors en que som clients cada dia. Hem d’aprendre de totes aquelles persones que són bons clients, amables, respectuosos i educats”.

Un escrit que ha estat molt aplaudit a les xarxes socials i del qual el compte @soycamarero ha dit: “Tant de bo tots els caps fossin així“. I altres usuaris també han opinat sobre l’assumpte: “Però on van 45 persones sense reservar”, “Chapeau” o “No es pot dir millor. És entrar al restaurant i sembla que es creuen de la reialesa o del clergat, mentre que els cambrers són com els esclaus i criats”, han estat alguns dels comentaris.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa