Anís del Mono celebra 150 anys refermant la continuïtat a Badalona

La marca ha augmentat les vendes un 28% a les llars durant la pandèmia

Anís del Mono “ha estat i seguirà sempre” vinculada a Badalona. Així ho ha afirmat la responsable de la marca, Natalia Gómez, durant la commemoració del 150è aniversari de la companyia. L’anunci arriba després que la passada primavera s’anunciés el trasllat de la línia d’embotellament a Cadis, generant certs dubtes entre la plantilla. “El més important d’Anís del Mono és la destil·lació i això es continua fent a Badalona”, explica Gómez. Durant l’aniversari, Anís del Mono també ha fet balanç del moment actual i, segons un estudi de mercat encarregat per la companyia, durant la pandèmia les vendes a les llars s’han disparat un 28%. En gran part, diuen, es justifica “per l’hàbit de fer més pastisseria i més cuina a casa”.

Amb aquestes dades, Anís del Mono espera tancar un any “bo” des del punt de vista de facturació i vendes, tot i que ha preferit no donar xifres concretes. La companyia també manté la intriga sobre alguns projectes de futur que, asseguren, permetran “continuar desenvolupant la marca a Badalona.

Sobre aquest compromís amb la ciutat, Gómez assegura que s’està treballant amb les administracions per desenvolupar projectes aquí que puguin “revertir positivament” a Badalona. D’aquesta manera, els responsables de la marca treuen ferro del trasllat d ela línia d’embotellament fora de Badalona, anunciada el passat mes maig.

La sala de destil·lació de la planta d’Anís del Mono a Badalona | ACN

Una edició de luxe

Durant la commemoració dels 150 anys, Anís del Mono ha presentat una edició de luxe d’anís ‘premium’. Se n’han fet només 3.000 ampolles per a tot el món, tot i que la majoria es distribuiran al mercat espanyol. Aquesta edició recupera la recepta original del seu fundador, Vicente Bosch “amb doble destil·lació, més olis essencials i més xarop, que el fan més dolç”.

L’ampolla de l’edició especial també és diferent. El disseny trenca amb la icònica ampolla diamantada i el nou envàs pretén explicar la relació de la marca amb el modernisme i amb el mar, amb formes que evoquen al moviment de les onades. La companyia espera que l’ampolla esdevingui també una icona, tot i que no implicarà canviar el disseny de la resta de productes.

Nou comentari